Hrvatska udruga profesionalaca kongresnog turizma nastavlja s godišnjim okupljanjem profesionalaca iz hrvatskog kongresnog i insentiv turizma pa je tako i ove godine organizirala 4. Forum hrvatske kongresne industrije 2015, koji je održan 3. prosinca 2015. u zagrebačkom hotelu Palace. Na Forumu se okupilo stotinjak predstavnika kongresno-incentive industrije iz čitave Hrvatske, uz sudjelovanje predstavnika Hrvatske turističke zajednice, Hrvatske gospodarske komore – Sektora za turizam, Ekonomskog fakulteta Zagreb – Katedre za turizam, Europske federacije kongresnih organizatora – EFAPCO, srodnih udruga u turizmu, medija.
U prvom dijelu Foruma Hrvatska udruga profesionalaca kongresnog turizma predstavila je svoje aktivnosti u 2015. godini kao i plan rada u 2016. godini. Naglasak je i dalje na edukativnim aktivnostima Udruge. Član Savjetodavnog odbora HUPKT-a Paul Kennedy iz specijalizirane konzultantske tvrtke dao je kratki pregled stanja na MICE tržištu Velike Britanije i predstavio specijalizirani The Meetings Show namijenjen kongresnoj industriji. Tvrtka Kisikura predstavila je projekt terapije kisikom koju su sudionici mogli isprobati za vrijeme stanke za osvježenje.
Drugi dio Foruma – s temom „Utjecaj kongresno-incentive industrije na destinaciju“ – imao je za cilj
pokazati istinsku vrijednost naše industrije koja je puno više od pukog statističkog brojanja noćenja i dolazaka u turizmu. O tome su govorili prof.dr.sc. Oliver Kesar sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta – Katedre za posebne oblike turizma i Padraic Gilligan iz irske konzultantske tvrtke za MICE.
Forum je bio i prilika za dodjelu nagrade AMBASADOR HRVATSKOG KONGRESNOG TURIZMA, čiji su ciljevi promicanje kongresnog-insentiv turizma u Republici Hrvatskoj, pozicioniranje Hrvatske kao poželjne kongresno-insentiv destinacije i poticanje svih sudionika na kandidiranje Hrvatske kao domaćina u kongresno-insentiv industriji. Ovogodišnji dobitnici nagrada su:
Sa svojih 150 članova, Hrvatska udruga profesionalaca kongresnog turizma u svoje četiri godine postojanja okupila je sve značajnije nacionalne subjekte uključene u organizaciju kongresa i insentiva te postala nezaobilazan čimbenik u ovom važnom segmentu turizma a time i ukupnog hrvatskog gospodarstva.
>>