Menu

Projekti HUPKT-a

MIM

MIM (Meeting Industry Meeting) je redovno, neformalno okupljanje članova i nukleus iz kojeg je i potekla ideja o osnivanju Udruge. Cilj okupljanja jest upoznavanje članova, umrežavanje, stjecanje saznanja o novostima iz naše industrije kao i upoznavanje s novim prostorima, projektima, idejama. Za sada, MIM se redovno održava u Zagrebu (ZAG MIM) svakih 1-2 mjeseca i u Dubrovniku (DBV MIM) jednom godišnje.

EDUKACIJE

Jedan od osnovnih ciljeva Udruge svakako je i stalno obrazovanje, usvajanje novih znanja i vještina. Edukacije se provode po potrebi a ideje se odabiru temeljem želja članova kao i aktualnih tema iz industrije. Na našim besplatnim edukacijama predavači su redovito renomirani svjetski stručnjaci iz industrije, kao npr:
Understanding Meeting Planners – Gary Grimmer
Leisure into MICE Destination – Bruce Redor
The Impact of the Meeting Industry on a Destination – Padraic Gilligan
Top Techniques in Winning more Meetings and Events – Rob Davidson
Meeting Industry Overview – Patrick Delaney
UK Meeting Industry Outlook – Paul Kennedy
How can ICCA help meeting planners – David Bodor, director ICCA Europe
Five Senses in Meetings Industry – Rob Davidson
New Trends in Corporate Events – Ken Lyons
Incentives & Events – Trends & Experiences – Hugo Slimbrouck, SITE Past-president

FORUM

Forum hrvatske kongresne industrije je glavni godišnji događaj koji organizira Udruga. Održava se u prosincu i daje presjek rada u tekućoj godini kao i plan rada za iduću godinu. Prigoda je to i za razgovore o međusobnim odnosima, uspostavljanje pravila i uzanci u sektoru, analizu postojećih zakonskih rješenja i predlaganje novih. Osim aktualnosti, Forum uvijek obrađuje i glavnu temu – kroz različite oblike prezentacije – koja je trenutno najzanimljivija članovima, a obrađuju je najeminentniji domaći i svjetski stručnjaci.

CERTIFICIRANJE

Po uzoru na svjetske trendove, a kroz Radnu grupu za edukaciju i certificiranje, Udruga je razvila i vlastiti program stručnog certificiranja pod nazivom CCMEP (Certified Croatian Meetings and Events Professional).
Projekt su podržali Ekonomski fakultet Zagreb–Katedra za turizam, Hrvatska gospodarska komora–Sektor za turizam i Europska federacija kongresnih organizatora–EFAPCO. HUPKT je ujedno i ''Preferred Provider'' za Event Industry Council (EIC) koji je prepoznao vrijednost programa i dodjeljuje mu bodove (CE Hours), a sakupljanje bodova je jedan od koraka prema CMP globalnom certifikatu.

Polaznici koji ga završe dobiju certifikat CCMEP (Certified Croatian Meetings and Events Professional) koji vrijedi pet godina, nakon čega se radi recertificiranje temeljem sakupljenih bodova, sudjelovanjem na edukacijskim događanjima u organizaciji HUPKT-a. Certifikat je prepoznat u zemlji i svijetu te se u mnogim natječajima traži kao dodatni, stručni kriterij.

Ciljevi certificiranja:
  • Postići višu razinu profesionalnosti i stručnosti svih turističkih subjekata u pružanju usluga na kongresno-incentive tržištu, samim time i povećanje kvalitete turističke usluge općenito. Na taj način povećava se konkurentnost Hrvatske kao destinacije na međunarodnom tržištu što dovodi do produljenja glavne turističke sezone na proljetne, jesenske i zimske mjesece te povećanja broja organiziranih skupova kao i broja njihovih sudionika. Sve navedeno rezultira povećanom potrošnjom i dugoročno pozitivno utječe na gospodarski razvoj te percepciju Hrvatske kao izvrsne destinacije za poslovni i kongresni turizam
  • Podizanje konkurentnosti hrvatskog turizma kroz podizanje kvalitete usluge i implementaciju svjetskih trendova i znanja u MICE industriji, te podizanju kvalitete ljudskih potencijala kroz edukaciju i certificiranje kolega koji ispunjavaju uvjete te kontinuirana edukacija svih dionika hrvatskog turizma
Polaznici
  • Svi djelatnici s minimalno 2 godine iskustva u kongresno-incentive-event turizmu, zaposleni u agencijama, hotelima i drugim lokacijama na kojima se organiziraju i odvijaju razna događanja (kongresni centri, muzeji, kulturne institucije i sl.), turističkim zajednicama, tvrtkama koje se bave kongresnom tehnikom i ostalim segmentima ponude itd.
  • Podizanje konkurentnosti hrvatskog turizma kroz podizanje kvalitete usluge i implementaciju svjetskih trendova i znanja u MICE industriji, te podizanju kvalitete ljudskih potencijala kroz edukaciju i certificiranje kolega koji ispunjavaju uvjete te kontinuirana edukacija svih dionika hrvatskog turizma
Programski kurikulum:

1. Organizacija skupova (teorijski dio)

  • Tko je tko u poslovnom turizmu
  • Vrste skupova i njihovo planiranje
  • Upravljanje projektom organizacije skupa

2. Poznavanje Hrvatske kao MICE destinacije te rad u grupama

  • Prezentacije glavnih kongresnih destinacija
    *Gosti predavači: predstavnici gradskih kongresnih ureda prezentiraju svoje MICE destinacije kroz mogućnosti koje pružaju organizatorima poslovnih i znanstvenih skupova
  • Grupni rad na ponudama i prezentacijama
    *Praktični rad u grupama na tri zadane teme – odabir i prezentacija hrvatskih destinacija za tri različite vrste skupova (velika međunarodna konferencija, regionalna poslovan konferencija i incentive program za inozemnu kompaniju)
    Svaka grupa odabire prikladnu destinaciju, lokaciju za skup, izrađuje program i okvirni budžet . Predstavnici grupe prezentiraju svoj rad i na taj način moraju vrlo opsežno iskoristiti sva nova znanja kombinirana sa dosadašnjim iskustvima. Tijekom rada u grupama stručni tim moderatora je na raspolaganju za pomoć.
  • Pismeni on-line ispit

    Popis certificiranih profesionalaca redovito se ažurira na web stranici HUPKT-a.

GODIŠNJA NAGRADA HRVATSKE KONGRESNE INDUSTRIJE

GODIŠNJA NAGRADA HRVATSKE KONGRESNE INDUSTRIJE dodjeljuje se u nekoliko kategorija – klijentima i kolegama članovima na godišnjem Forumu. Svi članovi mogu kandidirati a Etički odbor donosi odluke o izboru kandidata. Nagrada se dodjeljuje u ovim kategorijama:
Kategorija: Klijent
Kategorija: Javni sektor
Kategorija: Član HUPKT-a za skup
Kategorija: Član HUPKT-a za incentive/event
Kategorija: Član HUPKT-a dobavljač
Kategorija: Izuzetno dostignuće

HRVATSKI KONGRESNI AMBASADORI

Program Hrvatski kongresni ambasadori (HKA) osnovan je radi uspostavljanja sustavnog i planskog pokretanja kandidatura Hrvatske za domaćina svih vrsta međunarodnih poslovnih skupova. Cilj mu je da pronalazi, podržava, educira i motivira vodeće hrvatske stručnjake iz područja znanosti i raznih drugih djelatnosti, koji su svojim radom i aktivnostima priznati i prihvaćeni u međunarodnom okruženju. Program se provodi u suradnji s Kongresnim uredom HTZ-a i Kongresnim uredima gradova (Zagreb, Dubrovnik, Opatija, Split).

Više o projektu

ZAJEDNICA POSLOVNOG TURIZMA

Pri Sektoru za turizam Hrvatske gospodarske komore, na inicijativu Udruge osnovana je Zajednica poslovnog turizma kao još jedno mjesto okupljanja članova kako bi se unapređivao status struke kongresnog/poslovnog turizma i njegovih članova kao predstavnika ovog sektora u Hrvatskoj.

EIC

Udruga je je povlašteni partner (Preferred Provider) Events Industry Council-a (EIC) za provođenje edukacija potrebnih za pristup certifikacijskom programu CMP (Certified Meeting Professional). EIC je krovni, globalni neprofitni savez preko 30 međunarodnih organizacija u kongresnoj industriji s više od 103.500 članova-profesionalaca i 19.300 tvrtki ili institucija iz svih dijelova MICE industrije. Udruga prijavljuje sve svoje edukacije EIC-u koji im dodjeljuje CE Clock Hours (Continuing Educations Clock Hours) te polaznici sakupljaju potrebne bodove za pristup polaganju globalnog certifikata.

MEETEX

Udruga je suvlasnik i su-osnivač prve hrvatske burze poslovnog turizma MEETEX (Croatian Meeting Experience Summit) koja se održava u ožujku u Zagrebu. Cilj MEETEX-a, tog B2B događanja, je povezivanje hrvatskih ponuđača i inozemnih poslovnih kupaca iz segmenta poslovnog turizma tj. specijaliziranih agencija, korporacija i međunarodnih strukovnih udruženja. Osim radnih sastanaka i neformalnih druženja, uz pre- i post- fam tipove, strani kupci imaju priliku upoznati Hrvatsku, kao vodeću kongresno-incentive destinaciju u ovom dijelu Europe koja zasigurno ima što za ponuditi međunarodnim kupcima i organizatorima poslovnih događanja